ХХІ ғасыр - білім беру үрдісінде, әсіресе тарихты оқытудағы маңызды өзгерістермен ерекшеленді. Ол қоғамдағы өзгерістерді көрсетіп қана қоймай, жаңа ұрпақтың дүниетанымын да қалыптастырады. Тарихты оқыту мұғалімнен шығармашылық тәсілді, әсіресе әдістемелік әдістер мен құралдарды, көрнекі материалдарды таңдауды және аудиовизуалды құралдарды қолдануды талап етеді.
Сонымен қатар, ең маңызды басымдықтардың бірі - оқушылардың шығармашылық және сыни ойлауын қалыптастырып, жаттанды білімге емес, оқушылардың өзіндік жұмыс тәжірибесін игеруіне бағдарлау болып табылады.
Ағымдағы жылдың 14 тамызында өткен тарих мұғалімдерінің секциялық жұмысы кезінде спикерлер осы сәттерді назарға алып, «Қазақстан тарихы сабақтарындағы функционалдық сауаттылық», «Тарих сабақтарында көп деңгейлі тапсырмаларды қалыптастыру мен саралаудың әдіснамалық негіздері», «Адал азамат» бағдарламасын іске асыру», «Тарих сабақтарында инфографиканы оқыту - сапаны арттыру құралы іспеттес», «Тарих сабақтарындағы жұмыстың белсенді формалары» тақырыптары бойынша табысты тәжірибелерімен бөлісті.
Секция жұмысының рефлексиясында ұстаздар қазіргі білім беру процесі интерактивті технологиялар мен жобалық қызметті белсенді енгізумен сипатталады деген қорытындыға келді. Мұндай әдістер оқушыларды сабаққа белсенді қатысуға ынталандырады және күрделі тарихи процестерді түсіну үшін қажет сараптамалық.
https://metodedu-kost.kz/kz/zhanaly-tar/595-arikhty-zamanui-t-rde-o-ytu-iyndy-tar-t-silder-zh-ne-perspektivalar.html#sigFreeIdc8ef94e6dd





