Орыс тілін оқытудың  сапасын жақсарту үшін коммуникативті құзыреттілікті қалыптастыруға, сондай-ақ оқушылардың жеке ерекшеліктерін ескеруге бағытталған заманауи әдістер мен тәсілдерді кешенді қолдану қажет.

Ағымдағы жылдың 15 тамызында өткен орыс тілі мен әдебиеті пәні мұғалімдері секциясының жұмысында орыс тілі мен әдебиетін оқыту сапасын жетілдірудің негізгі бағыттарына көп көңіл бөлінді.

Ұстаздар қауымы екциялық отырыста келесі тақырыптар бойынша баяндама жасады:  «Лингвистикалық  микс: орыс тілін оқытудағы инновациялық тәсіл», «Орыс тілі сабақтарында мәтінмен жұмыс істеудің тиімді әдістері   функционалдық сауаттылықты дамытудың  маңызды рөлі іспеттес», «Әдебиет сабақтарындағы үстел ойындары оқу сауаттылығын дамытудың құралы іспеттес», «Заманауи сабақ жүйесіндегі сараланған тапсырмалар: сабақтың әртүрлі кезеңдеріндегі мүмкіндіктер», «Әдебиет сабақтарындағы кейс-әдісі  шығарманы және кейіпкерлердің сипаттамаларын кешенді талдаудың  құралы іспетес»,  «Жасанды интеллект дарынды оқушыларды дамытудың жолы іспеттес», «Оқу сауаттылығы табысты оқытудың негізі: мәтіннен мағынаға дейін», «Сауаттылыққа бес қадам: PROSE моделін енгізу тәжірибесі», «Кітап ақпараттық себеп ретінде: орыс әдебиеті сабақтарында медиа форматтарды қолдану», «Байқалмайтын қателіктер: ересектер де «куртка киіп», «сөмкеге салыңыз»деп жазса, не үйретуге болады?»

Спикерлердің сөзін қорытындылай келе, орыс тілін оқытуды жетілдіру үздіксіз  талдауды, жаңа тәсілдерді іздеуді, сондай – ақ мұғалімдердің, оқушылар мен ата-аналардың тығыз қарым-қатынасын талап ететін үздіксіз процесс деп айтуға болады.