2025 жылдың 31қазанында физика-математика педагогтерінің "Әдістемелік бірлестік - педагогтердің эффективті дамытушы ортасы ретінде" атты байқау өткізілді.
Мақсаты: физика және математика пәні мұғалімдерінің әдістемелік бірлестіктерінің тиімді тәжірибесін анықтау және ұйымдастыру, педагогтердің кәсіби дамуына кәсіби түрде ықпал ете алу.
орын - «Лисаковск қаласы әкімдігінің білім бөлімінің мектеп - лицей» КММ-нің әдістемелік бірлестігі - Прахнау Виктор Иванович, Ушакова Марина Владимировна, Каплуновский Юрий Алексеевич, Меновщикова Наталья Сергеевна, Мандырбаев Ерлан Сабитович.
II орын – Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Арқалық қаласы білім бөлімінің А. Құнанбаев атындағы мектеп-гимназиясы» КММ-нің әдістемелік бірлестігі - Косбергенова Асель Кажкеновна, Калиев Ерканат Кайратулы, Ажибаева Аружан Аяновна, Жабағы Ерболат Ғабитұлы, Жақсылық Тоғжан Алмасқызы.
II орын - Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Рудный қаласы әкімдігінің білім бөлімінің Міржақып Дулатұлы атындағы жалпы білім беретін мектебі» КММ-нің әдістемелік бірлестігі - Құбашева Альбина Ерсайынқызы, Муратова Раушан Дуйсенбаевна, Бекназарова Жулдыз Жангозиновна, Кенбаева Жанымкул Саруаровна, Ошанова Багдагул Абуовна.
III орын - «Қостанай қаласы әкімдігінің білім бөлімінің №15 мектебі» КММ-нің әдістемелік бірлестігі - Маженова Салтанат Толендиновна, Жүсіпбек Айнаш Қойшыбекқызы, Төлебай Гүлжанат Өмірзаққызы, Молдахметова ГулнарМусагулова Анара Нагашыбаевна.
III орын - Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Федоров ауданы білім бөлімінің Абай атындағы жалпы білім беретін мектебі» КММ-нің әдістемелік бірлестігі – Подгайная Карина Ермековна, Куцепалова Людмила Анатольевна, Подгайный Илья Валерьевич, Сысолятин Олег Олегович, Лисачёва Татьяна Анатольевна.
III орын - Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Науырзым ауданы білім бөлімінің Жамбыл жалпы білім беретін мектебі» КММ-нің әдістемелік бірлестігі - Куникеева Динара Нагашыбаевна, Қалиева Айжан Бүркітқызы, Калиева Ажар Куандыковна, Олжабева Гульмира Уалиевна.
Байқауға қатысушылар кәсіби құзыреттілігі мен пән бойынша жоғары біліктілік деңгейлерін көрсете білді.






