19 тамыз күні Қостанай қаласындағы №19 орта мектепте тамыз конференциясы аясында биология және химия пәні мұғалімдерінің секциялық отырысы өтті. Секциялық отырыс «Биология мен химияны оқытудың өзекті мәселелерін талқылау барысында мұғалімдердің педагогикалық шеберлігін арттыру» тақырыбында өтті. Секция жұмысына білім бөлімінің мұғалімдері, директор орынбасарлары, әдіскерлер қатысты. Сындарлы диалогта заманауи білім берудің өзекті мәселелері, мұғалімдерді білім берудегі құзыреттілік көзқарас аясында жұмыс істеуге дайындау мәселелері талқыланды; мұғалімдердің денсаулықты сақтайтын технологияларымен пайдалануы. Педагогикалық конференция аясында шеберлік сыныптарының фестивалі өтті. 10 педагог кәсіби шығармашылық қабілеттерін көрсетіп, жаңа педагогикалық тәжірибені меңгеруде тәжірибе алмасып, оқу үдерісінде белсенді және нәтижелі жұмыс тәсілдерін көрсетті.

 

Секция отырысында келесі тақырыптар қарастырылды: «Өмірдің нақты салаларында жасанды интеллектті дамыту және қолдану», «Мұғалімнің кәсіби шеберлігі білім беру сапасының негізгі ресурсы ретінде», «Оқушыларды оқытуда мұғалімдердің жасанды интеллект пн нейрондық желілердің түрлерін пайдалану жолдары».

 

Секция қорытындысы бойынша қатысушылар экологиялық білім берудің өзектілігі мен маңыздылығын атап өтті. Педагогтер экологиялық білім беру, экологиялық мәдениетті, салауатты және қауіпсіз өмір салтын қалыптастыру бағытында балалар мен жасөспірімдермен жұмыс жасаудың бірегей тәжірибесін көрсетті. Сөз сөйлеулерде, ең алдымен, мемлекеттік білім беру стандарттарында «Экология» пәнінің болмауына байланысты қиындықтарға қарамастан, мектептерде үздіксіз экологиялық білім беру жүйесі күшейтіліп, жетілдіріліп жатқаны атап өтілді.

 

Секция жұмысының қорытындысы бойынша келесі шешім қабылданды:

 

- Оқытудың белсенді және интерактивті түрлерін қолдану арқылы мұғалімдердің жаңашыл мінез - құлқын және олардың жаңа педагогикалық ойлауын дамыту.

 

- Педагогтерді білім беру технологияларын меңгеруді қоса алғанда, құзыреттілікке негізделген білім беру тәсілі аясында жұмыс істеуге әдістемелік даярлығын жалғастыру.

 

- Педагогтердің оқу - тәрбие процесінде денсаулықты сақтайтын технологияларды қолдануға дайындығына ықпал ету.